Szkolenia

Już niebawem pojawi się pełna oferta szkoleniowa, przygotowana z myślą o rozwoju kluczowych umiejętności i kompetencji. Nasze programy będą obejmować szeroki zakres tematów, aby wspierać uczestników na każdym etapie rozwoju osobistego i zawodowego. Bądźcie z nami i śledźcie naszą stronę, aby jako pierwsi poznać szczegóły nadchodzących szkoleń!

Zadaj pytanie

Umów szkolenie

Oferta Szkoleniowa:

"Efektywne Strategie Sprzedażowe"

 

Szkolenie to kompleksowy program, który umożliwi poznani technik prospectingu, sprzedaży oraz finalizacji sprzedaży, a także funkcjonowania profesjonalnego biura obsługi klienta. Dzięki praktycznym ćwiczeniom i analizie rzeczywistych przypadków nauczymy, jak skutecznie budować relacje z klientami, aprezentujemy techniki negocjacyjne oraz strategie, które sprawdzają się w świecie biznesu.

 

Zakres Szkolenia

Wprowadzenie - metoda Sandlera -  Uczestnicy dowiedzą się czym ona jest i na czym polega. Poznają 7 kroków sprzedaży wg Sandlera i dowiedzą się dlaczego ta metoda jest jedną z najefektywniejszych.

Prospecting, czyli pozyskiwanie klientów - Przejdziemy wspólnie przez techniki takie jak: cold calling, cold mailing, social selling, targi i konferencje branżowe.  

Techniki sprzedaży - Uczestnicy zapoznają się z najczęstrzymi technikami sprzedazy oraz dowiedzą się, jak powinna wyglądać osobista rozmowa handlowa, sprzedaż ekspediencka, czy merchandising. przekażemy informacje na temat technik stosowanych w branży FMCG, przygotowywania prezentacji handowych oraz zachowań z tzw. "trudnym klientem".

Finalizacja sprzedaży - To ważny etap, ktorego nie sposób pominąć. w tym modle omówimy techniki finalizacji sprzedaży, negocjacje podczas rozmowy handlowe, negocjację biznesowe, techniki perswazji oraz elementy psychologii sprzedaży.

Obsługa sprzedaży - Przekazemy, jak powinno działać profesjonalne biuro obsługi klienta, obsługa klienta w e-commerce oraz techniki utrzymania klientów.

 

Korzyści z Udziału w Szkoleniu

Uczestnicy, którzy ukończą szkolenie, będą przygotowani, aby stać się „brylantami sprzedaży” na rynku pracy. Zrozumiesz, jak zarządzać relacjami z klientami, stosować efektywne narzędzia CRM oraz budować zaufanie w zespole i z klientami.

 

Koszty

Koszt szkolenia jest ustalany indywidualnie w zależności od aktualnie prowadzonego trybu szkolenia. 

Zapytaj o szkolenie i dowiedz się szczegółów. 

 

Podnieś swoje umiejętności i zdobądź przewagę na rynku, który staje się coraz bardziej wymagający!

 

 

Zachęcamy do wpłat darowizn:

Wpłaty indywidualne:

PL 12 1050 1025 1000 0090 8280 4684

tytuł: Darowizna na cele statutowe

 

Wpłaty z 1,5% podatku: 

https://fsmm.pl/partner/fundacja-karambit/ 

35 2030 0045 1110 0000 0382 5640 

tytuł: Fundacja KARAMBIT 25235

 

Za każdą wpłatę DZIĘKUJEMY

 

 

FUNDACJA KARAMBIT

UL. BRANICKIEGO 15, 02-972 WARSZAWA 

WILANÓW OFFICE PARK

email: fundacja@karambitszkolenia.org.pl 

KRS: 0001037725

NIP: 9512569133         REGON: 525384155

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Środki uzyskiwane z naszych szkoleń przeznaczane są na działania statutowe Fundacji KARAMBIT. Szkoląc się u nas pomagasz sobie i innym.

Polityka Prywatności 

Regulamin