Już niebawem pojawi się pełna oferta szkoleniowa, przygotowana z myślą o rozwoju kluczowych umiejętności i kompetencji. Nasze programy będą obejmować szeroki zakres tematów, aby wspierać uczestników na każdym etapie rozwoju osobistego i zawodowego. Bądźcie z nami i śledźcie naszą stronę, aby jako pierwsi poznać szczegóły nadchodzących szkoleń!
Oferta Szkoleniowa:
"Efektywne Strategie Sprzedażowe"
Szkolenie to kompleksowy program, który umożliwi poznani technik prospectingu, sprzedaży oraz finalizacji sprzedaży, a także funkcjonowania profesjonalnego biura obsługi klienta. Dzięki praktycznym ćwiczeniom i analizie rzeczywistych przypadków nauczymy, jak skutecznie budować relacje z klientami, aprezentujemy techniki negocjacyjne oraz strategie, które sprawdzają się w świecie biznesu.
Wprowadzenie - metoda Sandlera - Uczestnicy dowiedzą się czym ona jest i na czym polega. Poznają 7 kroków sprzedaży wg Sandlera i dowiedzą się dlaczego ta metoda jest jedną z najefektywniejszych.
Prospecting, czyli pozyskiwanie klientów - Przejdziemy wspólnie przez techniki takie jak: cold calling, cold mailing, social selling, targi i konferencje branżowe.
Techniki sprzedaży - Uczestnicy zapoznają się z najczęstrzymi technikami sprzedazy oraz dowiedzą się, jak powinna wyglądać osobista rozmowa handlowa, sprzedaż ekspediencka, czy merchandising. przekażemy informacje na temat technik stosowanych w branży FMCG, przygotowywania prezentacji handowych oraz zachowań z tzw. "trudnym klientem".
Finalizacja sprzedaży - To ważny etap, ktorego nie sposób pominąć. w tym modle omówimy techniki finalizacji sprzedaży, negocjacje podczas rozmowy handlowe, negocjację biznesowe, techniki perswazji oraz elementy psychologii sprzedaży.
Obsługa sprzedaży - Przekazemy, jak powinno działać profesjonalne biuro obsługi klienta, obsługa klienta w e-commerce oraz techniki utrzymania klientów.
Uczestnicy, którzy ukończą szkolenie, będą przygotowani, aby stać się „brylantami sprzedaży” na rynku pracy. Zrozumiesz, jak zarządzać relacjami z klientami, stosować efektywne narzędzia CRM oraz budować zaufanie w zespole i z klientami.
Koszt szkolenia jest ustalany indywidualnie w zależności od aktualnie prowadzonego trybu szkolenia.
Zapytaj o szkolenie i dowiedz się szczegółów.
Podnieś swoje umiejętności i zdobądź przewagę na rynku, który staje się coraz bardziej wymagający!
Zachęcamy do wpłat darowizn:
Wpłaty indywidualne:
PL 12 1050 1025 1000 0090 8280 4684
tytuł: Darowizna na cele statutowe
Wpłaty z 1,5% podatku:
https://fsmm.pl/partner/fundacja-karambit/
35 2030 0045 1110 0000 0382 5640
tytuł: Fundacja KARAMBIT 25235
Za każdą wpłatę DZIĘKUJEMY
NIP: 9512569133 REGON: 525384155